Heb je al plannen voor de voorjaarsvakantie? Als je een keer lekker buiten wilt schaatsen op een 400 meter baan, is dit uitje vast iets voor jou! Het uitje is speciaal voor kinderen van de basisschool.

Het uitje wordt georganiseerd door ons Cluster. IHCL werkt samen met de lange baan verenigingen Zoeterwoude, Stompwijk, Voorschoten en Leiden in een cluster. Samen organiseren we een hoop leuke schaatsactiviteiten!

Beste jeugdschaatsers en ouders,

Ook dit jaar organiseren wij weer een leuk uitje in de voorjaarsvakantie. We gaan schaatsen op een 400-meterbaan!! Lekker schaatsen in de buitenlucht.

Wanneer: dinsdag 27 februari 2018
Voor wie: jeugdleden!
Waar: de Jaap Eden baan in Amsterdam (Radioweg 64, A’dam)

Programma:

11:00 Verzamelen bij La Place in Zoeterwoude (lang de A4)
12:30 Aankomst Jaap Edenbaan in Amsterdam (Radioweg 64), Omkleden, Schaatsen aantrekken.
13:00–15:00 lekker schaatsen samen met de trainers en begeleiders
15:30 Vertrek richting leiden
16:30 Aankomst ijshal Leiden

Deze middag kost ongeveer 10 tot 15 € per kind (de kosten zijn afhankelijk v.h. aantal deelnemers i.c.m. transportopties auto’s of touringcar). Het is bedoeld voor de kinderen die nog niet op de uithof schaatsen, maar iedereen tot 12 jaar mag mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Meld je snel aan op : jeugschaatskamp@outlook.com

Mochten de weersverwachtingen heel erg slecht zijn (warm, regen, …) dan gaan we naar de Vechtsebanen in Utrecht. Deze baan is half overdekt.

PS: Wij zoeken graag trainers en begeleidende ouders: help jij ook mee?

Wil je meer informatie: Edo Kruidering, 06-30806021

Met sportieve groet,