Beste schaatssportliefhebber/ster,

Hierbij wil ik u persoonlijk met partner uitnodigen om bij het afsluitende seizoenfeest 2016/2017 van onze ijsclub “Nut & Vermaak” aanwezig te zijn. Dit dooifeest vindt plaats op zaterdag 8 april 2017.

Deze gezellige avond vindt ook dit jaar weer plaats in de sportkantine van Stompwijk ‘92, waar we met z’n allen nog eens kunnen napraten over de belevenis¬sen van het afgelopen schaats¬seizoen.

Junioren B, Junioren A, Senioren, Veteranen, Commissieleden en Bestuursleden zijn voor deze avond uitgenodigd. Wij gaan ervan uit dat u met partner deze gezellige avond aanwezig zult zijn. Mocht u verhinderd zijn dan graag een e-mail naar onderstaand e-mailadres.

Programma:
20.30 uur Start dooifeest koffie/ thee en iets lekkers
21.30 uur Uitreiking clubkampioenschapsprijzen en jaarblad ‘spekglad’
00.00 uur Einde dooifeest

Bij binnenkomst ontvangt u een aantal consumptiebonnen.

Reden genoeg om op zaterdag 8 april vanaf 20.30 uur in de sportkantine van Stompwijk ‘92 aanwezig te zijn.

Wellicht tot op het dooifeest!

Namens IJsclub “Nut en Vermaak” Stompwijk

Ineke Verburg,