Wielertijdrit van IJsclub Nut en Vermaak zaterdag 10 juni 2017

Op zaterdagavond 10 juni organiseert IJsclub Nut en Vermaak weer de jaarlijkse tijdrit rondom de Vogelplas. De inschrijving is vrij voor (oud)-inwoners van Stompwijk en Zoeterwoude en voor leden van de IJsclub en Toerclub Stompwijk. Dit jaar kunnen leden van de ijsclubs uit Zoeterwoude, Leiden en Voorschoten ook weer deelnemen (max. 15 deelnemers per club). De start is op de kruising Duinwaterpad -Kniplaan nabij de brug over de A4.  De eerste renner zal starten om 19.00u.

Er wordt gestreden in de volgende categorieën: Meisjes en jongens junioren t/m 16 jaar (7 km, één ronde); dames, heren senioren en heren veteranen (40+) (14 km, twee ronden). Deelnemen is belangrijker dan winnen!

Inschrijven kan t/m woensdag 7 juni middels het sturen van een mail naar tijdrit@ijsclubstompwijk.nl onder vermelding van:

• Naam, voornaam
  • Geboortedatum
  • Man/vrouw
  • E-mail adres
  • Mobiele telefoonnummer
  • Vereniging
  • Schatting gemiddelde snelheid voor diegenen die voor het eerst meedoen

Deelname vindt plaats op eigen risico. Er zullen seingevers op het parcours staan, maar de weg is niet afgesloten voor het overige verkeer. Je dient je dus aan de verkeersregels te houden. Het dragen van een valhelm is verplicht. Het inschrijfgeld bedraagt € 4,00 en dient voor de start te worden voldaan.

Voor meer informatie kun je terecht bij één van onderstaande:

Arno van Rijn (06 45 48 89 19), Patrick Delanghe (06 39 84 93 21) of Frank Suijten (06 10 55 66 86)