In de bijlage tref je de startlijst aan voor de DK pupillen van zaterdag 10 februari.

startlijst DK Pupillen 10-02-2018

Waarschijnlijk houden we tijd over en deze tijd willen we graag gebruiken om een marathon te organiseren.

De snelste 15 rijders, zowel bij de meisjes als de jongens kunnen zich inschrijven, eventueel aangevuld met de eerste reserves.

De coaches kunnen de rijders inschrijven bij de scheidsrechter, op de lijst die zo snel mogelijk na de wedstrijd van de meisjes en de jongens wordt gemaakt. Graag ook doorgeven als een rijder/rijdster niet wil deelnemen aan de marathon.
De wedstrijd gaat over 10 ronden. De meisjes en jongens rijden apart.

Omdat het moeilijk is om de rijders te herkennen door de juryleden, verwachten we van de coaches van de deelnemende rijders/rijdsters dat ze de jury komen ondersteunen.

De jury voor de DK pupillen wordt verzorgd door Katwijk en Koudekerk.

Graag de afmeldingen zo snel mogelijk doorgeven.