Via onderstaand formulier kunt u uw gegevens sturen naar het bestuur van de ijsclub. U ontvangt een bevestiging dat uw mail verzonden is.

Enige opmerkingen vooraf:

Privacy:

in het kader van de AVG-regeling vragen wij u om uw toestemming om evt beeldmateriaal op de website of facebook te mogen plaatsen. U kunt uw toestemming al dan niet aangeven op het inschrijfformulier.

INDELING TRAININGSUREN:

Wo2 (18.30-19.45 uur) is alleen toegankelijk voor leden van de gewestelijke langebaan- en marathonselecties, de RTC selectie, opleidingsploeg en landelijke marathonrijders. Marathonrijders kunnen Wo2 slechts aanvragen in combinatie met minimaal 2 andere abonnementen (waaronder Do1)
Do1 (17.00-18.15 uur) is een uur waarop de gewestelijke langebaanselecties en schaatsers met ijsfaciliteiten (puntenrijders) terecht kunnen. Schaatsers die vorig seizoen aan de limiet hebben voldaan mogen vanaf het begin van het seizoen op Do1 trainen. Tot aan de kerst is nieuwe instroom nog mogelijk.
Een abonnement op Do1 is alleen mogelijk in combinatie met minimaal 1 ander abonnement.

LICENTIEAANVRAAG

Om aan gewestelijke en landelijke wedstrijden deel te kunnen nemen dien je in het bezit te zijn van een licentie. Deze licentie moet je zelf aanvragen. Leden die al in het bezit waren van een licentie zijn hier door de KNSB over geïnformeerd en hebben inloggegevens ontvangen om de licentie te verlengen. Nieuwe licentiehouders moeten zich via de website van de KNSB aanmelden. Dit kan via deze link: http://knsb.nl/algemeen/wedstrijdlicentie/

DEELNAME MARATHONWEDSTRIJDEN:

Op dit moment is het nog niet bekend op welke avonden de marathoncompetitie zal worden verreden.  Voor de senioren (incl. jun.A) worden er 10 wedstrijden georganiseerd, voor de junioren (B en C) zijn dit er 6.

Voor deelname aan de marathoncompetitie zijn kosten verbonden. Junioren B + C betalen € 50,00 (€30,00 als er ook vastrecht langebaan is aangevraagd) , senioren betalen € 70,00(€40,00 als er ook vastrecht langebaan is aangevraagd).
Iedereen die aan de marathoncompetitie deel wil nemen moet in het bezit zijn van een licentie en een transponder. Een transponder is te verkrijgen via www.mylaps.com. Tevens is ook het dragen van een ISU goedgekeurde helm verplicht (te verkrijgen bij Ooms en Van der Hoorn). Voor aanvang van iedere wedstrijd zal de afronding van de schaatsijzers worden gecontroleerd. De straal moet minimaal 1 cm zijn (ronding van 10 cent munt).

Voor pupillen zullen er op zondagochtend enkele marathons worden georganiseerd. Deelname aan de pupillencompetitie kost 24 euro. Pupillen hoeven geen eigen transponder aan te schaffen.

DEELNAME LANGEBAANWEDSTRIJDEN:

Iedere abonnementhouder mag deelnemen aan langebaanwedstrijden op de Uithof. Pupillen en junioren C rijden hun wedstrijden op zondagochtend (aanvang 7.00 uur). Voor Junioren B, A en senioren staan de zaterdagavond (aanvang 20.00 uur) en de zondagavond (aanvang 19.30 uur) ingepland.
Om aan wedstrijden deel te kunnen nemen dien je in het bezit te zijn van een wedstrijdlicentie . Met een licentie kun je zowel deelnemen aan langebaan, marathon als shorttrack wedstrijden. De licentie dien je zelf bij de KNSB aan te vragen. Om de ijshuur voor het rijden van langebaanwedstrijden te bekostigen, dient iedere wedstrijdrijder ook vastrecht te betalen.
Tarieven:

• pupillen: € 50,00
  • Junioren C en B: €66,00
  • Junioren A – masters: €88,00

Let op: dubbelklikken in ieder vak om in te kunnen vullen!

Trainingen langebaan/marathon op de Uithof:

Maandag 1 18.15-19.15 uur ((neo)senioren, Jun. A, B, C (langebaantraining))
    Maandag 2 21.30-22.45 uur ((neo)senioren, Jun. A )
    Dinsdag 1 17.00-18.15 uur alle categorieën
    Dinsdag 2 18.30-19.45 uur ((neo)senioren, Jun. A, B
    Woensdag 1 17.00-18.15 uur Pupillen, jun. C, jun. B
    Woensdag 2 18.30-19.45 uur Lange baan selecties + landelijk/gewestelijk marathon
    Woensdag 3 22.00-23.15 uur ((neo)senioren, Junioren A
    Donderdag 1 17.00-18.15 uur Lange baan selecties + IJsfaciliteiten
    Donderdag 2 18.30-19.45 uur ((neo)senioren, Jun. A, B
    Vrijdag 1 1700-18.15 uur Pup, Jun C, B en A
    Vrijdag 2 18.30-19.45 uur Pup, Jun C, B en A

Ik doe mee aan langebaanwedstrijden op de Uithof
    Ik doe mee aan gewestelijke marathoncompetitie
    Ik doe mee aan districtswedstrijden in Leiden (pupillen/welpen)
    Ik doe niet mee aan wedstrijden
    Ik ben nog in het bezit van een toegangspasje
    Ik wil komend seizoen een doorlooppasje/passeerpas
    Ik wil komend seizoen stoppen met de schaatstraining
    Ik geef training op de Uithof

IJSHAL LEIDEN

De inschrijving van Leiden zijn op een andere pagina te vinden

Toestemming gebruik beeldmateriaal en NAW-gegevens:

Ja, ik geef toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal op de website van de ijsclub en overige social media van de ijsclub.
    Nee, ik geef geen toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal op de website van de ijsclub en overige social media van de ijsclub.

Reglement:

1. De ijsclub behoudt zich het recht voor om abonnementen te weigeren. Dit i.v.m. het maximum aantal te verdelen abonnementen per trainingsavond. (Oude abonnementhouders hebben voorrang).
    2. Opgave van schaatstrainingen alleen met dit volledig ingevulde formulier!
    3. Een ieder doet geheel op eigen risico aan de trainingen mee!
    4. Formulieren moeten voor 25 augustus gemaild zijn (dit gebeurt automatisch) of geprint en opgestuurd naar Olaf Verburg, Nieuwe Vaartlaan 12, 2266 PB Stompwijk.