Kom jij ook kennis maken met de zomertrainingen?

Het winterseizoen loopt bijna ten einde en dat betekent dat de zomertrainingen ook bijna gaan beginnen! Omdat lang niet alle kinderen aan deze trainingen mee doen, willen we jullie kennis laten maken met de zomertrainingen!

Op zondag 9 april zullen we alle drie de trainingen aanbieden op en om het terrein van ijsclub Zoeterwoude. De drie trainingen zijn skeeleren, wielrennen en droogtraining. Ben je niet in het bezit van een wielrenfiets of een paar skeelers? Geen probleem, wij zullen ervoor zorgen dat er voldoende materiaal aanwezig is.

Het je voorgaande jaren al mee gedaan aan de zomertrainingen en weet je al wat de trainingen inhouden? Dan  ben je natuurlijk ook van harte welkom om lekker een dagje te trainen!

Deze trainingsdag is bedoeld voor kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud en de kosten voor deze dag zullen € 5,00 zijn.

Heb je nog vragen stuur dan een mailtje naar ijsclubstompwijk@gmail.com.
Inschrijven kan via deze link: https://docs.google.com/forms/d/11qiMSPH4AM9-YOouZ9Dyc3jwUnznQTRJx-ALAraDbI0/edit deze link staat ook op de website van je vereniging.

Hopelijk zien we jullie allemaal op zondag 9 april. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en hopen dat het net zo’n succes wordt als vorig jaar!