bcsprintZondag 18 december 2016 organiseert de Baanvereniging Gelderse Poort het ‘BC Sprinttoernooi’ op het snelle ijs van het Triavium in Nijmegen. Ook uw rijders zijn uitgenodigd om deel te nemen!

Deze wedstrijd over 500-500-1000m is speciaal voor Meisjes en Jongen Junioren B en C. Zij strijden om de medailles en de wisselbeker. Zij betalen €14,00 voor 3 afstanden.

Oudere en jongere rijders kunnen ook deelnemen. Zij rijden echter niet voor de prijzen, al hebben we voor de snelste rijders van iedere groep een kleine attentie. Deze rijders betalen €16,00 voor 3 afstanden.

Inschrijven doe je via: inschrijven.schaatsen.nl. De wedstrijd staat vanaf dit moment open en sluit op 18 december om 13.00 uur.

De wedstrijd zal starten om 19.00 uur. Vanaf circa 18.10 uur is er gelegenheid om in te rijden op de hele wedstrijdbaan. Ons advies is om hiervan gebruik te maken, door de smalle inrijbaan is het tijdens de wedstrijd moeilijk om in te rijden.

Wij hopen op een groot aantal deelnemers, zodat we met zijn allen het jaar uit kunnen sprinten!

Heeft u of hebben uw rijders nog vragen Stel ze gerust via inschrijven.bgp@gmail.com.

Tot ziens op 18 december!

Namens de Baanvereniging Gelderse Poort,

Martijn van de Pijpekamp