Op zaterdag 13 januari 2018 brandt het los, dan wordt het 125 jarig jubileum van IJSCLUB “NUT EN VERMAAK” met een groot feest geopend.
Over de inhoud van de dag/avond verklappen we nog niets, maar u kunt rekenen op een ijsclub waardig programma!

Door het jaar heen wordt er een sportieve meerkamp gehouden, waar jong en oud aan kan deelnemen. Er zijn vier onderdelen waar men zich op kan uitleven.

Half februari (officiële datum volgt later) vertrekt er een bus uit Stompwijk richting de Coolste Baan van Nederland in Amsterdam. Deze Coolste Baan is een kunstijsbaan die is aangelegd in het Olympisch Stadion.

Eind februari worden hier de wereldkampioenschappen Schaatsen gehouden!

Op zondag 6 mei gaan we, in samenwerking met de Toerclub, fietsen.
U kunt dan kiezen uit vijf afstanden welke allemaal door het prachtige Zuid-Holland lopen. Afstanden: 25, 45, 80, 125 en 160 km.

Op 20 mei organiseren we de RONDOM STOMPWIJK wandeltocht. Aan deze succesvolle wandeltocht deden verleden jaar meer dan 500 deelnemers mee.
De deelnemers van deze Meerkamp kunnen dan kiezen uit vjif afstanden 7.5 km, 2x 15 Km, 20 km en 30 km.

Op zaterdag 21 juli houden we in samenwerking met Harddraverij ‘Nooit gedacht’ een Poldercross. Deze Poldercross 2.0 loopt over het terrein van “Nooit Gedacht” en door diverse sloten. Verder moeten er een aantal hindernissen worden overwonnen. Dit wordt sowieso een spektakel waar je aan mee moet doen en zal erg geschikt zijn voor jong en oud!

Eind september houden, i.p.v. een dooifeest, een seizoens-startfeest waarin alle evenementen worden opgelicht, we de deelnemers en sponsoren danken en daarna het 125 jarige jubileum afsluiten.

We danken nu al de aangemelde sponsoren de het mogelijk maken dat we dit grote feest mogen organiseren!

Het Comité 125 jaar