Afgelopen zaterdag werden de gewestelijke kampioenschappen gehouden, waardoor geen wedstrijden voor de KPN cup. Op de Haagse Uithof gingen eerst de meisjes junioren van start. Winnares werd Patricia Koot 2e Chloe Hoogeboom en 3e Veerle Koppen. Vervolgens junioren jongen. Daar won Roy Hoogendoorn voor Tom Leltz en Max Bergsma.

Freek Bennis werd 7e. Maar was helaas gevallen en kon niet meer aansluiten bij de kopgroep. Bij de dames won Loesanne van der Geest voor Demi Vollering en Rianne Heemskerk. Bij de heren won Yves Vergeer voor Roel Boek en Jan Willem Broos allemaal rijders uit de Beloften competitie. En als laatste de master. Winnaar werd Kurt Wubben voor Arjan Bakken en Romke de Haan.

Volgende wedstrijden zaterdag 8 december in Alkmaar.

Start om 17.45 uur met de beloften, 19.15 uur dames Top en 20.30 Heren Top.

Voor beloften rijders is dit een zo genaamde instroom wedstrijd waarbij de eerste 20 B rijders in de ranking bij de Topdivisie mogen meerijden en 20 C rijders bij de beloften. Dan natuurlijk 15 december op de Haagse Uithof de thuisbaan van GroeneHartSport en team Viehhofen