Beste leden,

We zitten alweer in de tweede helft van het seizoen. Dit betekent dat de focus van het duurwerk weer langzaam verschuift naar het kortere werk. Dit om goed voorbereid te zijn voor de Club Kampioenschappen.

De Club Kampioenschappen vinden plaats op ZONDAG 5 maart, van 17.30-22.00 uur op de Uithof in Den Haag.
Zet deze datum alvast in je agenda! Uiteraard hopen we op zo veel mogelijk deelnemers.

Alle leden van alle categorieën kunnen meedoen, helaas met uitzondering van pupillen E&F.
Pupillen E&F zijn kinderen die na 1 juli 2013 geboren zijn.

De CK wordt georganiseerd samen met ijsclubs Zoeterwoude, Leiden en Pijnacker.

Afstanden per categorie:
Pupillen ABCD: 100-500m
Junioren C : 500-1000m
Junioren B t/m Masters:  500-1500mDit is het laatste “meetpunt” in dit seizoen van waar je staat. Voor jezelf maar ook tov  je trainingsmaatjes en andere (cluster)clubgenoten!

Inschrijven kan door het sturen van een email aan secretaris@ijsclubstompwijk.nl en bestuurslid@ijsclubstompwijk.nl.