Op 24 maart 2018 wordt er op de Uithof in Den Haag weer een Mini Elfstedentocht georganiseerd voor de jeugd. Dit is alweer de 17e keer. Er wordt een mooi parcours uitgezet en er is muziek. Het is zeker dat deze doorgaat!
Zie http://www.mini-elfstedentocht.nl/ om de sfeer alvast te proeven.

Na afloop van deze monstertocht gaan we met zijn allen naar de kantine van IJclub Voorschoten. Na zo’n tocht heb je trek in wat lekkers, dus voor de kinderen zal er een snack en wat drinken geserveerd worden.
Ook zullen de prijzen worden uitgereikt aan de clusterkampioenen.
Dit zijn de kinderen die het best hebben gepresteerd op 3 van de 4 cluster tijdzet evenementen in Leiden.

Voor wie: Alle kinderen die in Leiden schaatsen
Wanneer: 24 maart 2018
Waar: Uifhof Den Haag en Kantine IJsclub Voorschoten
Programma:
16.45        Aanwezig zijn op de Uithof
17.00 – 18.15     Mini Elfstedentocht Uithof Den Haag
na 18.15    vertrek naar Voorschoten
19.30 – 21.00    patat + frikandel/kroket + drinken voor de kinderen , bingo/verloting, prijsuitreiking

Inschrijven:
Laat bij de inschrijving weten of je naar één evenement (welke!) of beide evenementen komt.
Inschrijving dient vóór 10 maart binnen te zijn.
Inschrijven bij:  fsuijten@ziggo.nl
Kosten voor het eten van de kinderen bedraagt €5/kind en dient op de dag zelf afgerekend te worden.

Adres Uithof: Jaap Edenweg 10, 2544 Den Haag
Adres kantine STGV: Anthonie van Leeuwenhoekkade 38, 2251 JS Voorschoten

We hopen dat jullie allemaal komen!

Tot over een maand
Technische Commissie Cluster-Zuid