Op maandag 11 november is er een schaatsclinic georganiseerd voor jeugdleden en neo-senioren die in clusterverband met elkaar trainen op de Uithof. Cluster Zuid is een samenwerking tussen de ijsclubs uit Stompwijk, Zoeterwoude, Leiden en Voorschoten.
De clinic is gegeven door niemand minder dan Christiaan Hoekstra. Christiaan rijdt alweer een aantal jaren verdienstelijk mee in het marathon peloton. Eerst bij GroeneHart sport en de laatste 3 jaar bij AB Vakwerk. Dit seizoen heeft hij de overstap gemaakt naar de Stehman/Viking ploeg. Kortom een man met de nodige ervaring.
Aan deze clinic hebben 10 schaatsers meegedaan. Na afloop waren er enthousiaste reacties te horen. Over wat ze geleerd hadden maar ook over de manier waarop Christiaan het overbracht.

Christiaan bedankt!

Hierbij wat sfeer foto’s van de clinic:

Op maandag 18 november wordt er opnieuw een clinic gegeven door Christiaan. Nu voor senioren en masters.

Frank Suijten