Beste schaatsers,

Hierbij herinner ik jullie er aan dat volgende week vrijdag de nieuwjaarswedstrijd van het district plaatsvindt in Leiden. Jullie staan op de startlijst.
Zorg dat je schaatsen geslepen zijn, en je op tijd op de ijsbaan aanwezig bent. Claudette Juffermans (deel I, voor 20 uur) en Cock van der Meer (deel II, na 20 uur) staan op de binnenbaan, daar kunnen jullie je melden.

Ik wens jullie heel veel succes! Zodra ik de definitieve startlijst binnen heb, zal ik jullie die toe mailen, zodat jullie kunnen zien in welke rit jullie aan de beurt zijn. Let wel op, de scheiding tussen de ritten voor en na 20 uur, is slechts een schatting. Als het eerste deel eerder klaar is, start het tweede deel ook eerder.

Let op: de dag na de nieuwjaarswedstrijd vindt het tijdzetten plaats. Een druk weekend dus. De meeste van jullie staan ook dan gewoon op de startlijst
Groetjes,
Sanne