Op vrijdagavond 25 maart vindt er een wedstrijd om de “Andries Kwik bokaal” plaats in de Ton Menkelhal in Leiden. Per vereniging wordt er gestreden om deze bokaal. Als schaatser kun je met je tijd punten verdienen voor onze ijsclub. Het bokaal wordt gewonnen door de ijsclub met de meeste punten.

De wedstrijd vangt aan om 18:00 uur. De wedstrijd is in twee delen, deel twee vangt aan om 20:00 uur.  De categorie waar je in valt, bepaalt in welk deel je start. De kleintjes (benjamins) zijn als eerste aan de beurt. Zodra de startlijst bekend is stuur ik jullie die door, zodat jullie een indicatie hebben hoe laat jullie aan de beurt zijn. Maar let op, het blijven richttijden. Alleen de start om 18 uur staat vast.

Deze wedstrijd wordt georganiseerd door het district. Niet alle kinderen kunnen hier aan deel nemen, enkel de beste twee per categorie. Op basis van jullie persoonlijke record, mogen jullie hier aan deelnemen. Het aantal rondjes dat jullie mogen rijden, is afhankelijk van de categorie waar je in valt. Hier een overzicht van de kinderen per categorie die mee mogen doen:

Meisjes Benjamin:  Sabine van Es (1 ronde)

Meisjes Mini:  Julie van Santen, Yuki van Es (2 rondjes)

Meisjes Welpen: Guusje van Santen, Julie van der Meer (2 rondjes)

Meisjes Pupillen: Indy de Jong, Amy Knijnenburg  (2 rondjes)

Meisjes Junioren: Iris de Haas, Myrthe Turk (jun. C) (4 rondjes)

Jongens Benjamin: Rick van Vliet, Tim de Niet (1 ronde)

Jongens Mini:  Thomas Suijten, Tjeerd de Haas (2 rondjes)

Jongens Welpen: Mike Kloosterman, Lucas Lelieveld (2 rondjes)

Jongens Pupillen: Guus Dungelman, Davey Bogers (2 rondjes)

Jongens Junioren: Erben van der Lans, Olaf Verburg (jun. C) (4 rondjes)

Ik heb jullie voor deze wedstrijd opgegeven. Het is de laatste wedstrijd voor dit seizoen in Leiden. Als je niet kunt dan kan er iemand anders voor jou in de plaats naar deze wedstrijd. Laat dus zo snel mogelijk, uiterlijk voor 6 maart a.s., weten als je niet deel kunt nemen. Als ik geen afmelding krijg, ga ik er vanuit dat je mee doet.

Groetjes,

Sanne van Beek

PS de opgavelijst voor deze wedstrijd was al ingeleverd voor het tijdzetten van gisteren. De pr’s die gisteren zijn gereden zijn dus niet betrokken bij het invullen van de opgavelijst. De opgavelijst is dus bepaald op grond van de oude persoonlijke records van voor het tijdzetten van gisteren.