Zomertrainingen

De ijsbanen sluiten alweer bijna hun deuren, het voorjaar is in aantocht en de schaatsen kunnen weer in het vet. Maar dit betekent niet dat wij in zomerslaap gaan…. Het leuke zomerseizoen is in aantocht!
Na afloop van het schaatsseizoen gaan we door met het aanbieden van trainingen voor de jeugd, sommigen zullen zich wellicht afvragen wat deze trainingen inhouden en waarom het belangrijk is om hieraan mee te doen.
Om met het laatste te beginnen: omdat het heel erg leuk is om samen te sporten en je goed voor te bereiden op het komend seizoen.  De zomertrainingen zijn voor beginners en gevorderden.

Er zijn drie verschillende zomertraining en voor elke training kan je je apart inschrijven: droogtraining, wielrennen en skeeleren.

Wij bieden in samenwerking met IJsclub Zoeterwoude, Voorschoten en Leiden de volgende zomertrainingen aan.

Maandag: Wielrentraining de Bult Leiden;
Doel: technische en interval wielertraining
Aanvang:  4 april 2016 t/m 26 september 2016
Jongste jeugd  18.30- 19.45
Junioren 19.,00-20.00
Senioren 20.00-21.00
Kosten:  €20,00

Dinsdag: Inline training ijshal Leiden;
Doel: Aanleren en verbeteren van technische vaardigheden in het inline skaten. Voorbereiding op het rijden van skeelerwedstrijden.
Aanvang:   12 april 2016 t/m 6 september 2016
Jonge jeugd 19.00 – 20.00
Junioren 20.00 – 21.00
Kosten:  €50,-
Via deze link kun je je aanmelden voor alleen de droogtraining

Dinsdag: Droogtraining Veld 11 Zoeterwoude;
Doel: conditie op bouwen en techniek bij brengen
Aanvang; 12 april 2016 t/m eind september 2016
Jeugd  18.30-19.30
Junior/senior 19.30-21.00
Kosten:  €10,00 (voor nieuwe leden (bestaande leden kunnen kosteloos trainen)

Donderdag: Skeelertraining Skeelerbaan Leiderdorp;
Doel: aanleren en verbeteren van technische vaardigheden in het inline skaten. Voorbereiding op het rijden van skeelerwedstrijden.
Aanvang: 7 april 2016 t/m september 2016
Jeugd  18.00-19.30
Junior/senior 19.30-21.00
Kosten:  €25,00
Aanvulling: Vertrek om 17.30 op de parkeerplaats bij Stompwijk ’92. Bij voldoende animo wordt er wekelijks gecarpoold

Proeflessen zijn uiteraard altijd mogelijk.

Bij voldoende animo is het mogelijk om te carpoolen vanaf de parkeerplaats van Stompwijk ’92.

Uiteraard hopen we jullie allemaal weer op de zomertrainingen te zien! Dit is niet alleen een goede voorbereiding op volgend jaar maar ook heel erg leuk en gezellig!
Heb je nog vriendjes of vriendinnetjes die het ook leuk lijkt? Zij zijn ook van harte welkom, je hoeft dan alleen lid te worden van IJsclub Stompwijk en een kleine vergoeding te betalen voor de trainingen.

Als je interesse hebt in één of meerdere van de genoemde zomertrainingen dan kun je via de volgende link naar een formulier. Vul dat in en druk op verzenden, dan komt je aanmelding gelijk op de juiste plaats terecht.