Op het zee ijs bij Lulea in het hoge noorden van Zweden werden afgelopen donderdag, zaterdag en zondag nog drie  wedstrijden verreden voor de Grand Prix natuurijs. Van de drie wedstrijden op de Weissensee werd er een geannuleerd. Het gaat dus over vijf wedstrijden. Jordy Harink werd de winnaar van de Grand Prix gevolgd door Harm Visser en Sjoerd den Hertog. Bij de dames was Esther Kiel ongenaakbaar en won met overmacht de Grand Prix gevolgd door Bea Wagemakers en Sharon Hendriks. Op het zee ijs werd de eerste wedstrijd gewonnen door Sjoerd den Hertog de tweede door Niels Immerzeel en de derde door Chiel Smit, een nog jonge knul uit Noord Holland. Bij de dames won Esther Kiel 2 wedstrijden. Christiaan Hoekstra met een 29e, 40e en 19e plaats was eigenlijk onder zijn  niveau van de laatste tijd. Verkeerde groep valpartijen enz, Tjilde Bennis dito vooral de laatste wedstrijd was ze door een valpartij al snel uit koers. Helaas .

Volgende wedstrijden a.s. zaterdag op de Haagse Uithof het Zuid Hollands kampioenschap. Start om 20.00 uur. Zondag ochtend de club kampioenschappen samen met andere clubs. En Als laatste wedstrijd van seizoen 2022/2023 de finale om de KNSB cup op de Elfsteden baan in Leeuwarden.