KOM LEREN SCHAATSEN!

Word jij de nieuwe Sven Kramer of Ireen Wust? Of wil je met natuurijs gewoon lekker op het ijs kunnen schaatsen? Kom dan leren schaatsen bij IJsclub Stompwijk! Op donderdagavond van 18.00 tot 19.00 geven wij schaatsles in Silverdome Zoetermeer. Op een leuke manier leer je het schaatsen. Ook kun je tijdens het seizoen deelnemen aan verschillende wedstrijden in Leiden, zodat je kunt zien dat je steeds harder gaat schaatsen!
Twijfel je nog, of wil je gewoon een keer mee schaatsen? Dat kan!

Donderdag 13 oktober is het vriendjes en vriendinnetjes les, dan kun je een uur mee schaatsen.
Hiervoor heb je warme kleding en handschoenen nodig, schaatsen kunnen gehuurd worden bij Oomssport.

Als je lid wordt van IJsclub Stompwijk kun je ook tijdens de zomer meedoen aan de droog-, skeeler-, of fietstrainingen.

Ben je erbij 13 oktober? Geef je dan op bij Femke Wijsman, 06-24887803 of penningmeester@ijsclubstompwijk.nl
Ook kun je voor meer informatie onze website bezoeken: www.ijsclubstompwijk.nl

Kijk ook in de folder: vriendjes-en-vriendinnetjes