Ter ere van ons jubileumjaar zijn we zaterdag 3 februari wezen schaatsen op de Coolste Baan van Nederland, het Olympisch stadion in Amsterdam!

Met een hele touringcar vol vertrokken we ’s middags vanuit Stompwijk. In de bus kregen de de leden ook hun nieuwe club kleding. Dus we waren erg goed herkenbaar op de baan! In onze nieuwe opvallend blauwe jacks hebben we vervolgens tot half zeven geschaatst. Helaas ging het net voor het einde regen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het was een zeer geslaagde middag en tevens het eerste onderdeel van de sportieve vierkamp.

De volgende onderdelen zijn; de elfdorpentocht op 6 mei, de wandeltocht op 20 mei en de poldercross op 21 juli.

Heb je het schaatsen gemist, niet getreurd je kan altijd nog aan de andere drie onderdelen meedoen!

Thanks!

Groetjes Femke.