Het winterseizoen loopt al weer bijna ten einde en dat betekend dat de zomertrainingen al weer bijna gaan beginnen! Omdat lang niet alle kinderen aan deze trainingen mee doen, willen we jullie kennis laten maken met de zomertrainingen.

Op zondag 3 april zullen we alle drie de trainingen aanbieden op en om het terrein van ijsclub Zoeterwoude. De drie trainingen zijn: skeeleren, wielrennen en droogtraining. Ben je niet in het bezit van een wielrenfiets of een paar skeelers? Geen probleem, wij zullen ervoor zorgen dat er voldoende materiaal aanwezig is.

Heb je voorgaande jaren al meegedaan aan de zomertrainingen en weet je al wat de trainingen inhouden? Natuurlijk ben je dan ook van harte welkom om lekker een dagje te trainen!

Deze trainingsdag is bedoeld voor kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud en de kosten zullen €5,00 zijn.

Heb je nog vragen? Stuur dan even een mailtje!

IJsclub Zoeterwoude: wedstrijdsecretaris@ijsclubzoeterwoude.nl

IJsclub Stompwijk:      tomdehaas@ziggo.nl

STGV:                           sophiaqualm@gmail.com

IJVL:                             monica.vanrijn@ziggo.nl