Na het succes van de eerdere versies van de poldercross 2.0, kan een vervolg eigenlijk niet uitblijven. De 2022 editie van de poldercross gaat plaatsvinden op zaterdag 16 juli. Wederom in nauwe samenwerking met de Harddraverijvereniging ‘Nooit Gedacht’ zal de zaterdag avond van dit evenement gevuld worden met de poldercross.

Vanaf 19 uur zal er in diverse groepen gestart worden. Te beginnen met de groep ouder met kind (8 t/m 10 jaar). Om 19.15 de groep kinderen 10 t/m 14 jaar en vanaf 19.30 uur zullen de volwassenen gaan starten.

Inschrijfgeld bedraagt 2 Euro voor de kinderen 10 t/m 14 jaar en 5 Euro voor ouder met kind en de volwassenen.

Inschrijven kan vanaf 18.00 op het terrein of eventueel eerder op www.stompwijksepaardendagen.nl

En lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan dit evenement, we zijn natuurlijk altijd op zoek naar vrijwilligers. Wil je meehelpen, stuur een berichtje aan poldercross@ijsclubstompwijk.nl Wij hopen jullie allen te zien op dit mooie evenement.

Voor de meest originele verklede groep / deelnemer zal er een leuke prijs beschikbaar gesteld worden.

Voor meer info kan u ons mailen op podercross@ijsclubstompwijk.nl